niedziela, 21 października 2012

Niedziela 21.10.2012



Siema ziomy.! ;d A raczej dobry wieczór. ;d
Dzisiaj dzień zaczął się można powiedzieć od godziny 3:00. xd Zrobiliśmy sobie z tatem śniadanie, a co. ;d
po śniadaniu oficjalnie poszliśmy spać. xd
Gdzieś tak koło godziny 9:00 wstałem i już po jakiejś godzinie przyszli wujek z ciocią. xd
Gadaliśmy jakieś 3h o motorach. xd ale dobra nie o tym miałem mówić..
O 15 poszedłem do Adii <3 i poszliśmy robić zdjęcia które niżej widnieją. ;>
Po zdjęciach kościół... Łach leciał, ale kościół i naszego proboszcza zostawię bez komentarza.. ;d
Boże, ale ja jestem głupi. ;c Już przechodził mi ból pleców to po kościele Kamil jeździł na filarach i oczywiście musiałem się przejechać.. -.- Tak się przejechałem, że cały ból zaczął się od nowa... -.-
Za fajnie nie jest...
U Adii zajmowaliśmy się sobą. <3. Oj więcej takich wieczorów więcej nie Ada.?;>;d
No.. ;d także tego..
Teraz siedzę przed kompem i nawet nie chce mi się spakować...
Rzygam już tą szkołą... Mam nadzieje, że jutro będzie luźno...
dobra nie zamęczam już was. ;d Oglądajcie zdjęcia.! ;d
 DOBRANOC.! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz