poniedziałek, 22 października 2012

Poniedziałek 22.10.2012

Siema. ;d
Kurde, jestem zły trochę na siebie bo dostałem 3 z biologii a mogło być lepiej..
Ale.. było minęło dobra mniejsza o to..
Jutro mam : niemiecki, matma, polski, w-f. zaj. art. i historie <3.
Ada mówiła, że sprawdziła kartkówki i ona dostała 5 bo miała 10 na 10,
czyli ja też będę miał piąteczkę. <3.
Miałem zrobić zadanie, znaczy poprawić ale nie wiedziałem jak i nie było na necie, więc nie zrobiłem. xd
Mam jutro kartkówkę z matmy na którą nic nie umiem <3. ale zaraz będę sobie musiał jeszcze powtórzyć i o 22 idę spać, ale to tak teoretycznie. ;>
HAHAHAHAHA.! W kościele.? <3. Pierwszy raz w kościele mi sie podobało <3. No normalnie zajebiście <3. Nie dość że cały czas męczyli, to chciałem żeby do nas siostra podeszła i żeby wszyscy odmawiali "Zdrowaś Maryjo" i podeszła <3. hahaha chciałem mówić sam całą 5 tajemnicę ale podawała mikrofon po kolei.. ;c
No po prostu zajebiście.! ;d
Dobra już was nie będę zamęczał swoimi nudnymi dniami. ;d
Idę sobie jeszcze powtórzyć z matmy i będę na fonie. ;d
DOBRANOC.! :)

                                                                          JESIEŃ <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz