sobota, 27 października 2012

Sobota 27.10.2012

Powiem krótko... O JA PIERDZIELE. ; O .! -.-
Czy wy tez widzicie za oknem to białe coś co pada z nieba i mnie przeraża .? ; o
Nie no, ale śniego.?! ; o Ja chciałem jeszcze pojeździć trochę na bmx'ie, albo pograć na iglaku... ; o
A więc mamy fajną zimę tej jesieni.. ; o
Sorki, że nie pisałem przez dwa dni, ale nie miałem zbytnio czasu..
Hahaha wczoraj łachowy dzień nie ma co. <3.
W szkole luzik jak zwykle i miałem 5 lekcji zamiast 7 bo musiałem iść do lekarza. <3.
Po szkole odczekałem jakąś godzinkę, dwie i poszedłem do Adii i można powiedzieć, że od razu poszliśmy do kościoła... A w kociele..? ; o Dopiero co przyszliśmy, a siostra już kazała nam iść na środek bo jakąś niespodziankę dla nas miała... ta.. Staliśmy cały różaniec i odmawialiśmy "Zdrowaś Mario" na środku kościoła... xd Łach jak... xd NO. ;D
Po kościele do Ady. <3.
Ja pierdziele jak zajebiście było <3.
Także większość pozostawię dla siebie. ;d
I co jeszcze mogę wam powiedzieć.? ;d
ŚNIEG PADA...! ; O =.=
Narka. ;d

Macie zimę tej jesieni. <3.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz