środa, 24 października 2012

Środa 24.10.2012

Witam, witam. ;d
Jestem taki zajebisty i dostałem dzisiaj 4 z angielskiego. xd
Ogólnie w szkole dzisiaj było spoko i dowiedziałem się, że w piątek nie mam polskiego <3.
I jeszcze nie mam sprawdzianu z niemca bo połowy klasy D nie bedzie. ;d
Po szkole byłem za zakupach i kupiłem sobie takie ala rurki. xd
I od razu po zakupach szybko szybko do Ady i do kościoła. xd
Łach leciał jak nie wiem co. xd
Jedyny się przyznałem, że ja chciałbym mieć za żonę dziewczynę będącą w kościele. <3.
Jutro nie wiem jak wy, ale mam na 9 i 3 lekcje. hahah dobry joke. ;d
oooo.! Pizza się zrobiła. <3.
Dobra dzisiaj nie pisałem dużo bo nie miałem za bardzo co..
Zresztą i tak nikt tego nie czyta więc wychodzi na to samo. xd
Dobranoc. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz