niedziela, 11 listopada 2012

Niedziela 11.11.2012

No cześć ziomki.! ;d
Dzisiaj wraz z Adą obchodzimy 17 rocznice. ;d W sensie, że jesteśmy już ze sobą 17 miesięcy. ;d
O wczorajszym dniu można powiedzieć, że nie chce mi się pisać. :)
Po prostu byłem u Ady. ;d
Hahaha dzisiaj dzień fajnie się zapowiadał. ;d
Gdzieś tak koło 10 wstałem i od razu musiałem się powoli szykować bo o 12 musieliśmy iść z Adi do kościoła. :)
Załapaliśmy się na chrzest o ile się nie mylę i dobrze pamiętam "małej Izabeli" ;d
Po kościele musiałem troszkę ogarnąć chemie bo wgl. nie ogarniałem tych tematów co ostatnio mamy, ale na szczęście tato mi pomógł i już wszystko rozumiem.. dobrze bo jutro ma być kartkówka...
Może poprosimy ją to nam przełoży i powiemy, że jutro też mamy sprawdzian z bio. bo faktycznie mamy i usprawiedliwimy się też naszymi testami które są właśnie w tym tygodniu.! ; o
Jeżeli mam być z wami szczery to nie boje się bo to są próbne dopiero, ale wiem że polegnę na matmie i chemii.. naprawdę masakra w tym roku mi idzie..
Ale.. mam nadzieje że będzie dobrze i choć 50 % będę miał.. oby. xd
cieszy mnie tez to, że nie będzie liczone na punkty całość tylko na procenty... ;d
U Ady zrobiliśmy dzisiaj angielskie "PANCAKES" hahaha i powiem wam że były przepyszne <3.
A jakie śliczne wychodziły .. <3.
Nie wiem.. Znaczy zastanawiam się czy wgl. mam jakieś zdjęcia żeby dodać.. Ogarnę coś. ;d
Coś tam wygrzebałem. ;d

haha macie coś jeszcze znad morza. ;d




Tak więc dobranoc. <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz