poniedziałek, 5 listopada 2012

Poniedziałek 05.11.2012

No siemka. :)
Może zacznę od tego jak minął mi długi weekend. :)
W święto zmarłych poszliśmy razem z rodzicami na cmentarz, a później do babci lecz nie siedziałem u niej długo bo nie lubię takich imprez bez nikogo w moim wieku tylko osoby powyżej 35 roku życia. ;d
Resztę dni zleciało jak zleciało. :)
Po prostu byłem z Adą. :)
A więc.. Niedziela nie była jakaś tam bardzo szczególna bo jak zwykle siedziałem u Adii i robiłeM ściąge z fizyki na sprawdzian, a moja Adi spała. :)
Pierwszy raz coś takiego było, że Ada spała jak byłem u niej. xd
Poniedziałek.?
Zaczął się dość okej, bo na fizyce napisałem max na max ze sprawdzianu. ;d
Na religii ksiądz dzisiaj pytał. ; o Ale najśmieszniejsze jest to, że nikt mu nic nie mówił a każdy dostawał 5. haha. xd
Matma.. cieszy mnie jedyny fakt, że nie byłem przy tablicy bo właśnie zadzwonił dzwonek <3. a na jutro mam kartkówkę... ta.. będę bosem jak napisze ją choć na 3... bo nic ostatnio nie ogarniam..
Później w-f to nie chce mi sie pisać, chemia - luzik więc okej i biologia. ;d
Groziła nam pani, że postawi nam pały mi, Marcie i Klaudii za to że nie uważaliśmy na lekcji.. hahaha, ale się przejąłem. xd Ma szczęście nic nam nie postawiła. :)
W domu ogarniałem lekcje co teoretycznie robię to do teraz... ;>
Zrobiłem ściągę na niemiecki więc jest okej.. na matme jeszcze będę sobie powtarzał a na polski...?
hahahahaha.! Z całą rodzina czytaliśmy "Dziady cz. 2" i odpowiadaliśmy na pytania które będą jutro na kartkówce. xd.
Nie no nie mogłem. polew był zajebisty.;d
WOW. troszeczkę się rozpisałem, zresztą i tak nikt tego nie czyta więc... :)
dobra muszę iść po drewno bo zimno w domciu i powoli zabiorę się za matme... -.-
Sorki, ale nie mam dzisiaj żadnych zdjęć... CHOCIAŻ.!
dodam coś z tego rocznych wakacji, albo te co były rok temu i nie tylko..
miałem jeszcze długie włosy...
dobra nie męczę.! SIEMA. :)

 moje proste włosy. :)
 pamiętam, że w ten albo następny dzień zapytałem Ade o chodzenie <3.
 nagi ja. ; o <3.

Tak więc cieszcie się mną a ja zwijam. ;) CZEŚĆ.! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz