środa, 7 listopada 2012

Środa 07.11.2012

Siema ziomki.!
Dzisiaj w szkole niezła faza.!
Na informatyce pan powiedział, że ze sprawdzianu z fizyki dostałem 5- hahahahha. ;d
Na dwóch polskich rozdała kartkówki z "Dziadów cz. 2" to dostałem +4 i byłem najlepszy. ;d
Później w-f i dowiedziałem się, że we wtorek, środa, czwartek piszemy próbne testy, ale ok... -.-
Mogli nam w poniedziałek powiedzieć było by najlepiej.=.=
Nom także...
Dzisiaj siedziałem cały dzień w domu nigdzie mi się nie chciało iść ani nic..
Po prostu cały dzień się opierdzielałem. ;d
Wczoraj było fajnie na shidokanie... Polało się trochę mojej krwi, ale to przez przypadek. ;d
Boli mnie trochę nos... I plecy znów wróciły.! -.-.-.-.-.-
Szczerze to nie chce mi się nic zbytnio pisać bo nie mam weny..
Jutro na dziewiątą i pierwszy angielski ... - kartkówka..
później matma to mam nadzieje że luźno i historia to wgl. "nuda". ;d
Mam choć nadzieje, że sprawdziany sprawdziła.! =.=
A teraz Radio Pezet <3. & Rekontakt <3.
Dobranoc. :)
hue hue hue mam kinder bueno *.*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz