niedziela, 2 grudnia 2012

Niedziela 02.12.2012

No cześć. :)
Znowu przepraszam bo nie pisałem nic tydzień.. dziś to nadrobię choć i tak połowy tygodnia nie pamiętam. xd dobra zaczynam. :)
Tydzień zaczął się dość skromnie jak zwykle.. ale może przejdę do czwartku. :)
Czwartek <3. - dyskoteka <3.
Jeżeli mam być szczery to było zaje, zaje. zajebiście.! dawno się tak nie ubawiłem. :)
Najpierw konkurs na tańce to zajęliśmy z bolusiem 4 miejsce. ;c
Ale moim zdaniem i tak byliśmy pierwsi.! ;d
potem cały czas się bawiliśmy, bawiliśmy i jeszcze raz bawiliśmy <3.
Było świetnie.! ;d
A gdzieś tak może godzinkę przed końcem śpiewałem na scenie grubsona <3.
haha. ;d choć przez chwilę mogłem się poczuć jak gruby <3.
Nie no może nie do końca, ale ok. xd
Piątek - melanż.. ja jebie co sie działo.. ;d
Mogę wam tylko powiedzieć, że każdy był cały i zdrowy. xd
Chociaż mogła by byś jeszcze raz taka impreza. xd
Wczoraj można powiedzieć, że byłem cały dzień z Adą..
A dzisiaj.? hahahaha
nie ma to jak rower, zamrożony asfalt i dużo siły w nogach. xd "drifting"
Nie mogliśmy się oderwać żeby pójść do domu. xd
Ale dobra ogarnęliśmy i sie rozjechaliśmy.. ;d
Pojechałem do Ady, ale... zresztą bez komentarza..
Oooooo.! ;d Mogę wam jeszcze powiedzieć, że byłem dzisiaj na zakupach <3.
Kupiłem sobie nowe dżinsy, bejsbolówkę <3. którą się jaram <3. i płytę POKAHONTAZ.! <3. którą bede sie jarał bezgranicznie.! ;d
Nom.. także tego... nie mam zdjęć... wgl. ostatnio nic nie dodaje... chyba że.. ;> albo może lepiej nie. xd
Dobra idę się spakować i ogarnę lekcje.! ;d
CZEŚĆ. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz