sobota, 8 grudnia 2012

Sobota 08.12.2012

Siemanko ziomy.! ;d
Od razu mówię mam kilka zdjęć więc już nie będzie tak pusto jak za każdą notką. :)
Dzisiaj dzień nie zapowiadał się dość ciekawie.. ale się myliłem. ;>
Rano zadzwonili do mnie ziąki i powiedzieli, że przyjadą po mnie i idziemy na rower..
Było mega zimno.! ;ccccc Nie czułem ani rąk, ani nóg. ;ccccc
Jak jeździliśmy po lesie to nie mogłem podjechać pod najmniejszą górkę bo miałem łyse oponki..
A z racji tego, że przed wczoraj był mikołaj a ja dostałem troszkę pieniążków kupiłem sobie dwie nowe oponki. :)
Nie wiem dlaczego, ale przerzutki mi nie działają z tyłu... -.-
Dobra mniejsza o to..
Później pojechałem do Ady. <3.
Zrobiliśmy pyszna pizzę i porobiliśmy też troszkę zdjęć. ;d które widnieją niżej. ;>
Także dzisiejsza notka jest krótka, ale za to macie dużo zdjęć z dziś. :)
Cześć. :)

Trzymajcie zdjęcia z dzisiaj. :)

naprawa rowerka. :)

 ciasto na pizzę. <3. pycha <3.
 porządek u Adi <3.



Dobranoc. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz