środa, 2 stycznia 2013

Środa 02.01.2013

No siemka ziomy.! ;d
Jak mówiłem już wam wcześniej, że napiszę cos po nowym roku więc pisze. :)
W poniedziałek od samego rana wziąłem rower i poszliśmy nagrywać z ziomkami. :)
nagraliśmy pare dobrych akcji i dodałem już na youtuba. ;> link widnieje na samym dole więc oglądamy.! ;d
Myślałem, że sylwka spędzę z rodzicami w domu a tu nagle okazało się, że idą do wujka, a ja wykorzystując okazję zaprosiłem do siebie Adę. <3.
Już drugi sylwester razem z nią. <3.
Mam nadzieje, że za rok znów będziemy razem. :)
Po nowym roku odprowadziłem Adę do domu. ;d
Na następny dzień.. w sensie, że w ten sam. xd
miałem iść na rower, ale kolega mnie olał więc ja się jego nie będę prosił. ;d
resztę dnia spędziłem w domciu przy kompie. <3.
a dzisiaj.? ; o
pierwszy dzień po długim wolnym...
Myślałem że wgl. nie podniosę się z łóżka..
ale po czasie się podniosłem ogarnąłem i poszedłem do szkoły. ;d
dzisiaj miałem 7 lekcji.. dłużyło się i dłużyło..
ale w końcu dotrwałem do końca. ;d
potem poszedłem do Adi i troszeczkę sobie pospaliśmy. xd
A teraz B.R.O w głośnikach i twitter. ;d
Mam chyba jedno zdjęcie z sylwka to wam dodam. ;d
aaa i łapcie link do filmiku. :)
Cześć.! ;d


 łapcie jeszcze moje cudeńko <3.
no i jedna sweet fotka. xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz