środa, 12 grudnia 2012

Środa 12.12.2012

No to dzisiaj mamy 12.12.12. <3
Następna taka data bedzie o ile dobrze pamiętam za 89 lat. ; o
A więc tak ..
Ostatnia moja notka była z soboty. Dzisiaj jest środa..
Od niedzieli można powiedzieć, że jestem chory aż do teraz -.-
W poniedziałek nie byłem w szkole, ale z tego co mi mówili i tak nie było nic ciekawego. ;d
We wtorek byłem.. nie potrzebnie.. poszedłem tylko ze względu bo miała być kartkówka z historii i musiałem iść napisać na matme bo była w poniedziałek.. ale z historii przełożyła na dzisiaj, a z matmy jest chora i poszła szybciej do domu. -.-
Przyszła mi też we wtorek koszulka z równonocy i 3 płyty. <3.
Rodzice też pojechali mi kupić wieże pod choinkę. <3. I już mam tylko teraz czeka. ;c
Nie mam też okularów bo musiałem zostawić w Jaworze bo musze mieć nowe szkła. ;c
Miały być na dzisiaj, ale coś sie stało i nie przyszły. -.-
A ja już nie wytrzymuje bez okularów no.! -.-
Głowa mnie cały czas boli. ;c
A dzisiaj.?
Ubierałem z mamą choinkę i dobry łach leciał przy guralu. <3.
śpiewaliśmy razem z mamą. <3. ;d
laj laj laj. <3.
haha dobra ja zwijam. ;d
Dobranoc. ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz