sobota, 20 października 2012

Sobota 20.10. 2012

Siema.! Dzisiaj po raz można powiedzieć drugi w swojej karierze założyłem bloga, ale obiecuje, że tym razem będę się nim solidnie zajmował i systematycznie będę dodawał jakieś posty. :)
A więc zaczynam od pierwszego Postu. :)
Dzisiaj dzień zaczął się dość dziwnie bo mój Tato ma urodzinki, a ja nic dla niego nie miałem.. Ale szybko się ogarnąłem wziąłem pieniądze i poleciałem szybko na miasto. :)
Po południu można powiedzieć, że poszedłem do kościoła z Adą i Dagą..
Tak to właśnie jest jeżeli chce się podejść do bierzmowania.. jeżeli mam być szczery to cieszę się że chodzę do tego kościoła, ale... zrobię to bierzmowanie i będę miał cały wielki kościół z głowy.. ;d
Uff.. tak po krótce jeszcze żeby wam nie męczyć to po kościele poszliśmy do Adii, zrobiliśmy cicho sprytne ciasteczka i już tak do godziny 21:00 zajmowaliśmy się sobą. ;d
Dobra ja jeszcze postaram się tutaj coś ogarnąć i później zwijam spać. :)
Także dobranoc dla tych którzy już śpią, bądź idą spać, a dla tych którzy maja jeszcze zamiar trochę posiedzieć życzę miłego wieczoru. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz